Odkrycia…

Miałam już dawno się z Wami podzielić moimi odkryciami. Jakoś nie miałam czasu usiąść i napisać. Coraz częściej wracam w sieci do miejsc które lubię, podglądam, podczytuje, zasięgami informacji o wykonawcach, których odkrywa mój mąż.

Tak jak obiecałam zakładając blog-a będę wędrować w tej niepajęczej sieci i dzielić się z Wami odkryciami, razem będziemy odwiedzać innych ludków i czytać w ich myślach.

No to zaczynamy:

MUZYCZNIE

Właśnie towarzyszy mi piosenka: Cokolwiek się stanie, Anny Stępniewskiej z płyty „Na mojej drodze”. Im częściej słucham tej płyty tym bardziej ją lubię.

Z Wikipedii:

Anna Stępniewska – polska jazzmanka, laureatka Międzynarodowych Spotkań Wokalistów Jazzowych w Zamościu, absolwentka, a obecnie pedagog, Instytutu Jazzu Akademii Muzycznej w Katowicach, współzałożycielka formacji Fizz The Fire.

W 2001 roku na Międzynarodowych Warsztatach Jazzowych w Puławach poznała Szymona Makohina oraz Michała Jabłońskiego, z którymi założyła zespół Fizz The Fire, w którym jest wokalistką. Anna Stępniewska występowała na warszawskim Smart Jazz Festiwal we wrześniu 2004 roku. W marcu 2005 wraz ze swoim zespołem wystąpiła w Sali Kongresowej, gdzie została zaproszona przez zespół The Brand New Heavies. Jest trenerem wokalnym w programie Jak oni śpiewają.

W roku 2008 ukazała się jej debiutancka płyta pt. Na mojej drodze.”

Wywiad dla „Zwierciadło”

BLOGOWO

No tu można by pisać i pisać, ale skupię się na jednym blogu z każdej kategorii:

Kuchnia:

Autorka kogucika z ciasta. Link znajdziecie klikając w kogutka.

Hobby:

Ostatnio wzięłam się za haftowanie obrusa na stół, więc poszukuję informacje i rady związane w tym temacie. Polecam cuda z muliny i pracy zwinnych rączek.

http://kuferekloreny.blox.pl/html

Dla przyjemności:

Polecam blog Cassiope’i – Na firnamencie nieba gwiazdy są bardzo samotne.  Dziewczyna a raczej powinnam napisać kobieta ma niesamowite pióro. Czytałam z zapartym tchem, wracałam do wcześniejszych wpisów. Po „połknięciu bloga” tak jak się połyka książki – miałam jedną myśl ” powinna wydać książkę”. Umieściłam stosowany komentarz na blog-u i ku mojemu zdziwieniu i radości dostałam e-mail:

„Witam

Bardzo mi miło, że podoba Ci się to co i w jaki sposób piszę. Dziękuję za miłe słowa.
Napisałam już książkę, możesz ją znaleźć pod tym adresem:

http://www.ksiegarnia.branta.com.pl/index.php?page=shop.product_details&category_id=&flypage=flypage.tpl&product_id=170&option=com_virtuemart&Itemid=1

Debiut "Druga szansa"

Debiut "Druga szansa"

Wyjdzie w maju.

Pozdrawiam
Cassiopea”

No to pozostaje mi polecić książkę i zapraszam do dyskusji jak już ją przeczytacie.

DUCHOWO

Duchowo choć to nie ksiądz z miłą chęcią czytam blog pastora Pawła Bartosika – Żyjąc wiarą w REALNYM świecie.

Blog jest naszpikowany bardzo wartościowymi wpisami, pokazuje świat od podszewki. Jeżeli znacie kogoś kto ma kompleksy polecam w szczególności ten wpis.

Polecam nową ogólnopolską akcję  SwietaBezJaj.pl którą pastor przygotował kilkoma osobami wyznania katolickiego i protestanckiego. Zagłębcie się w kolejne zakładki. Miłej lektury i rozważań.

Święta bez jaj czy bez jaj?

Święta bez jaj czy bez jaj?

To tak pokrótce. Jest wiele miejsc w które zaglądam. Co jakiś czas będę się z Wami dzieliła swoimi odkryciami i jednocześnie zapraszam do pozostawiania komentarzy,  waszych odkryć, perełek wśród pajęczyny sieci.

Informacje Kolecja
Pełnoetatowa mama, uśmiechnięta optymistka, uwielbiająca prace w ogrodzie czy też ogródku, szycie, haftowanie i takie tam babskie sprawy. Z zachwytem obserwująca jak szybko zmienia się dziecko, fascynatka edukacji domowej.

One Response to Odkrycia…

  1. Zgryz says:

    Akcja Święta Bez Jaj według mnie ciekawa;) Dzięki za link.

Skomentuj

