Jeszcze trochę pomysłów na ozdoby swiąteczne

Coraz bliżej świąt i coraz więcej pomysłów na ozdoby świąteczne znajduje w sieci.

Dziś chcę się z Wami podzielić pomysłami zaproponowanymi na grupie edukacji domowej na facebooku. Miałam zrobić to wczoraj ale mój komputer miał inne plany.

Pomysłodawczynią jest pani Joanna z Big Ben School.  Co to za pomysł? Papierowe bombki, bombki z papieru.

Papierowe bombki

Papierowe bombki

Potrzebne będą: nożyczki, klej, sznureczek lub tasiemka do zawieszenia bombki, 6 arkuszy papieru na każdą bombkę. Nie będe opisywać jak zrobić taką piękność, ponieważ szkoda mojego pisania – na stronie jest przygotowany świetny, dokładny, prowadzący krok po kroku samouczek, a więc: Zapraszam do zabawy!

Kolejną, równie według niektórych mam prostą ozdobą do zrobienia jest ażurowa gwiazda. Faktycznie wygląda imponująco.

Ażurowa gwiazda

Na stronie kury domowej możecie znaleźć sposób wykonania tego cudeńka. Jednak TU jest to o wiele czytelniej i przystępniej opisane.

Ostatni pomysł – przysłowiowy rodzynek – to bombka ozdobiona guzikami. Jak wygląda przekonajcie się sami. Autorka mówi o niej tak:  „Próbowałam policzyć, ile guzików wykorzystałam do jej zrobienia i wyszło mi, że około 300 🙂 Szpilek jest dwa razy tyle”

Informacje Kolecja
Pełnoetatowa mama, uśmiechnięta optymistka, uwielbiająca prace w ogrodzie czy też ogródku, szycie, haftowanie i takie tam babskie sprawy. Z zachwytem obserwująca jak szybko zmienia się dziecko, fascynatka edukacji domowej.

Skomentuj

