Kwiatki, fiołki z papieru

Na początku kwietnia zamieszczałam wpis jak zrobić forsycje z opakowań po jajkach. Sama wzięłam sie za zrobienie tych kwiatków ale szczerze mówiąc niebardzo mi wyszło. Miałam platonki – wytłoczki po jajkach i moim zdaniem z nich kwiatki robi się łatwiej. Moja sześcioletnia córka doskonale sobie poradziła, choć przy wycinaniu trzeciego kwiatka bolały ją już rączki. Robienie kwaitków z platonek ma tę zalete, że jesli weźmiemy różne wytłoczki kwiatki wychodzą różne. Niektóre mają dłuższe listki, niektóre bardziej okrągłe, możemy je kształtować tak jak podpowiada nam wyobraźnia. Jak nam wyszły kwiatki oceńcie to sami.Zdjęcia w lepszej rozdzielczości znajdziecie w katalogu Kwiatki z wytłoczek na moim Chomiku.

Krok pierwszy

Kolejne krokiGotowe

Informacje Kolecja
Pełnoetatowa mama, uśmiechnięta optymistka, uwielbiająca prace w ogrodzie czy też ogródku, szycie, haftowanie i takie tam babskie sprawy. Z zachwytem obserwująca jak szybko zmienia się dziecko, fascynatka edukacji domowej.

Skomentuj

