Baśnie Hansa Christiana Andersena do pobrania za 0 zł.

Wielkimi krokami zbliża się jesień. Dawno nie pisałam, bo jak ta wiewióreczka czy też jeż robię zimowe zapasy. Nie znoszę co prawda do domu orzechów ani ziarenek ale dzielnie robię zaprawy. Jest to dosyć czasochłonne więc nie mam za bardzo czasu wstawiać nowe wpisy na blog. Kiedy obieram, siekam, zakręcam, dziecię moje mi asystuje wyjadając co trzeba, krojąc i wykrawając lub ćwicząc matematykę. Na otarcie łez mam dla Was 29 baśni Hansa Christiana Andersena za całkowitą darmochę. Wystarczy tu zrobić KLIK i ściągnąć na swój dysk. Wkładacie je do koszyka ale nic nie płacicie. Szczerze Wam powiem, że niektóre tytuły zupełnie mnie zaskoczyły. A jeśli pobuszujecie chwilę w kiosku, to znajdziecie również za darmo na przykład Calineczkę, Robinsona Crusoe a nawet Księgę Dżungli.

A jak już zakończe zaprawy podzielę się z Wami naszą galerią kasztanowo – żołędziowych stworków. Kasztany nazbierane, żołedzie też, ludki z Playmobil mają wygodne fotele z łupin kasztana.  Więc do przeczytania i zapraszam do pobierania Baśni bo naprawdę warto.

Informacje Kolecja
Pełnoetatowa mama, uśmiechnięta optymistka, uwielbiająca prace w ogrodzie czy też ogródku, szycie, haftowanie i takie tam babskie sprawy. Z zachwytem obserwująca jak szybko zmienia się dziecko, fascynatka edukacji domowej.

Skomentuj

