UWAGA!! Łódź i okolice – skradziono rower.

Miał być wpis na inny temat, ale cóż,dziś się tyle wydarzyło, że plan się zmienił.

Niestety na świecie istnieją ludzie, którzy mają lepkie rączki. Jakbyście coś zauważyli, dajcie znać, to dla mnie bardzo ważne.

Skradziono Unibike Crossfire GTS 2011

„W dniu dzisiejszym został skradziony mój rower sprzed Pasażu Łódzkiego między godz. 16:00 a 17:30. Był to model Unibike Crossfire 2011 GTS (męski cross koła 28 cali). Poniżej zdjęcie tego modelu. Niestety nie mam zdjęcia mojego egzemplarza.

Skradziony rower

W moim egzemplarzu mostek był znacznie obniżony (ujemny kąt) i kierownica wymieniona z giętej na prostą. Na kierownicy miał plastikowy zaczep do szybkiego montażu (na kliknięcie) torby z mapnikiem. Siodło z prawej strony było uszkodzone (żel wyszedł po wypadku sprzed kilku miesięcy). Reszta osprzętu oryginalna, dość mocno zużyta (przebieg 8 tys. km).
Liczę na jakiekolwiek informacje. Rower ten służył do codziennej jazdy do moich klientów (zarabiam na utrzymanie mojej rodziny świadcząc usługi), mieszkam z dala od miasta i bez niego moja działalność jest wyjątkowo mocno utrudniona, do najbliższego przystanku mam 3 km. Z góry dziękuję wszystkim za każdą pomoc.

Nr fabryczny ramy YQ10K120858
Rama 17 cali”

Telefon na stronie ogłoszenia TU

Gdyby ktoś miał rower, który jest mu niepotrzebny i chętnie go odda,  to proszę o kontakt.  Nie mamy teraz kasy na nowy rower, a funkcjonowanie bez niego będzie bardzo, bardzo trudne. Ten miał niespełna 2 lata.

Informacje Kolecja
Pełnoetatowa mama, uśmiechnięta optymistka, uwielbiająca prace w ogrodzie czy też ogródku, szycie, haftowanie i takie tam babskie sprawy. Z zachwytem obserwująca jak szybko zmienia się dziecko, fascynatka edukacji domowej.

Skomentuj

