Koloryzowanie rzeczywistości, podkręcanie oglądalności

Witajcie. Dawno nie pisałam, ale wiosna, wiosna, ach to ty. Musicie zrozumieć, a może wcale nie musicie. Więcej czasu spędzamy przed domem, wyganiając jesień i witając wiosnę. Czemu jesień? Ponieważ przed domem mamy dużo drzew, a jesienią nie uporałam się z liśćmi, i o zgrozo jest ich tyle, że nie wiadomo co z nimi zrobić. Więc grabimy, przekopujemy, sadzimy, rozsadzamy, grabimy, wynosimy, zamiatamy itd. Jak już jesteśmy  w domu to uczę się szyć z filcu i jest to bardzo stresujące, czasochłonne zajęcie.  Mam kilka zaległych wpisów i niebawem mam nadzieję, nadrobię zaległości. Zaglądajcie do zakładki „Edukacja domowa – Polska” , co rusz dochodzą nowe linki, jest ich już prawie 30. Yuppi!

Dziś na blogu pewnej młodej damy, obejrzałam „Blog na vlogu… czyli mój vlog o blogu…?” i po prostu nic dodać, nic ująć. Dobrze, że są młodzi ludzie którzy nie boją się odkrywać zakłamania papki medialnej podawanej nam na co dzień. Ta jest w wersji bardzo żartobliwej i satyrycznej i bardzo mi się podoba.

 

Informacje Kolecja
Pełnoetatowa mama, uśmiechnięta optymistka, uwielbiająca prace w ogrodzie czy też ogródku, szycie, haftowanie i takie tam babskie sprawy. Z zachwytem obserwująca jak szybko zmienia się dziecko, fascynatka edukacji domowej.

Skomentuj

