Nagrodzone wysiłki

Dostałam dziś świetną wiadomość: „Kochani, już jest w sieci! Nasz bajkowy e-book. Po ponad dwóch latach pracy nasze teksty wreszcie ujrzały światło dzienne. E-book można ściągnąć bezpłatnie ze strony Wydawnictwa. A zatem miłego czytania!”

Tak, tak, jeszcze ciepły. Jest tam nasza bajka, wśród wielu bardzo fajnych bajek innych autorów. Pisałam ją razem z córką Weroniką, a może ona ze mną? Pisałyśmy jakieś 2 lata temu. Córka ćwiczyła wtedy pisanie – kształt literek, wytrzymałość ręki, i akurat natrafiłam na ten projekt. Pisałyśmy w systemie jedno lub dwa zdania ja, a potem ona i znów ja, a potem Werka i tak powstała ta bajka. Tytuł: Bajka o borsuku.

animacja-logo-BBP

Strona projektu

E-book można pobrać zupełnie ZA DARMO na stronie Wydawnictwa E-BOOKOWO. Jeśli byście mieli z tym jakikolwiek problem dajcie znać – podeślę Wam e-book na e-mail.

okladka BBP ost 2

Okładka

 

Informacje Kolecja
Pełnoetatowa mama, uśmiechnięta optymistka, uwielbiająca prace w ogrodzie czy też ogródku, szycie, haftowanie i takie tam babskie sprawy. Z zachwytem obserwująca jak szybko zmienia się dziecko, fascynatka edukacji domowej.

Skomentuj

