Królik czy zając Tilda? DIY – tutorial

W początkach mojego szycia uszyłam stadko królików czy tez zajączków Tilda. Nie wiem dlaczego nie wrzuciłam ich nigdy na blog. Nadrabiam zaległości.

Aby uszyć takiego królika dobrze najpierw znaleźć lub narysować wykrój.

Złożyć materiał prawa strona do prawej i na lewej stronie odrysować części króliczka. Tak łatwiej zszyć poszczególne elementy niż zszywać ze sobą już wycięte. Pospinać szpilkami materiał aby się nie przesuwał podczas szycia.

Wykrój i zdjęcie odrysowanych części pobrałam kiedyś z sieci.

Szyjemy po linii. Dobrze przy szyciu ryglujcie (przeszyć do przodu i do tyłu i do przodu) początek i koniec szwu żeby się nie pruł przy wypychaniu. Po wycięciu elementów, ponacinajcie materiał na zakrętach aby ładnie się układał po wywinięciu i nie marszczył. Wywińcie i wypychajcie. Do wypychania używam kulki silikonowej z firmy S Line, ale nadzienie z poduszek IKEA też dobrze się do tego sprawdza. Zszyjcie poszczególne elementy i macie króliczka. Moje na zdjęciach poniżej są takie sobie ale tak jak pisałam wcześniej to były moje początki szycia.

Reklamy

Informacje Kolecja
Pełnoetatowa mama, uśmiechnięta optymistka, uwielbiająca prace w ogrodzie czy też ogródku, szycie, haftowanie i takie tam babskie sprawy. Z zachwytem obserwująca jak szybko zmienia się dziecko, fascynatka edukacji domowej.

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.

%d blogerów lubi to: